radiomet

Saját, a meteorvisszhang detektálással kapcsolatos tapasztalataim, információk, rögzitett meteorvisszhangok.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Ma korán keltem.

2008.08.25. 10:55 | fmdx | Szólj hozzá!

Tegnap este 8-kor már húztam a lóbört, hogy hajnali 1 órakkor talpon legyek egy kis meteorozás céljából. A mai naptól aktiv az Alpha Aurigidák meteorraj és gondoltam belehallgatok. Volt is "potyogás", na nem túl nagy, és időnként be-be jött egy-két zavaró adó is.

Reggel 8 után kimentem fát vágni, nem azért mert már füteni kell, csak mire itt a szezon addigra össze legyen vágva, meg be legyen rakva. Most beültem egy kicsit a gép elé, de pillanatnyilag teljes csend van, pedig ma van a Gamma Leonidák maximuma. Csak épp nem tudom mikor. Más sem. Nincs róla még adat. A nappali rajok amúgy is egy kicsit "feketebárányok" a megfigyelésben. Nem sok van belőlük, és néha "látványosan" nagyobb intenzitást mutatnak némelyik éjszakai hiresen aktiv meteorrajhoz viszonyitva.

Címkék: meteor csillgászat leonidák

A bejegyzés trackback címe:

https://radiomet.blog.hu/api/trackback/id/tr7631597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása